poniedziałek, 18 lipca 2016

Wakacyjny niezbędnik | 2016


Często pakując się na wakacje rodzi się odwieczny dylemat co zabrać? Na przestrzeni czasu wyrobiłam sobie własne upodobania i wybrałam produkty które zawsze używam nie tylko podczas wyjazdu ale też w czasie lata. Jeśli jesteście ciekawe jak przedstawia się mój letni MUST HAVE zapraszam dalej !




PACHA QUEEN ROSE - zapach który w 100% kojarzy mi się z latem, przeważają owocowo kwiatowe nuty, jest słodki ale zarazem świeży. Bardzo długo utrzymuje się na skórze- dla mnie ideał.


GRACE COLE BOUTIQUE - Produkt który zawsze ląduje w mojej  torebce. Mgiełka świetnie nadaje się do odświeżenia w ciągu dnia. Ma piękny świeżo owocowy zapach oraz dużą pojemność.




NIVEA - Podstawową rzeczą jest dezodorant mój ulubiony to zdecydowanie Nivea. Ma nienachalny zapach i w 100% spełnia swoje zadanie.




GLYSKINCARE - Krem z filtrem UV. Jestem zwolenniczką używania filtra max 30, ten spełnia swoja zadanie. Ogromnym plusem dla mnie jest to że krem nie bieli twarzy oraz nie powoduje "świecenia się" .




NIVEA - Chusteczki oczyszczające - coś co lubię mieć w torebce szczególnie w czasie podróży. Te sprawdzają mi się świetnie. Odświeżają, bez problemu można usunąć nimi również makijaż.
 



VIANEK - moim odwiecznym problemem było zbytne wysuszenie twarzy po użyciu tego rodzaju specyfików. Peeling połączony z maseczką sprawdza się u mnie genialnie.




LOTION - Olejek do pielęgnacji ciała/włosów to mój absolutny niezbędnik lata. Skóra oraz włosy po ekspozycji słonecznej wymagają jak nigdy olejków. Moim ulubionym jest ten ze słodkich migdałów oraz kokosowy.


Niebawem pojawi się niezbędnik makijażowy.
Dajcie znać jak przedstawia się Wasz niezbędnik.
Pozdrawiam Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)