poniedziałek, 25 lipca 2016

Letnie inspiracje hybrydowe | Cosmetics Zone

Jak wiecie jestem ogromną fanką lakierów hybrydowych, obecnie nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych lakierów. Dzisiaj zaprezentuję Wam trzy iście letnie lakiery hybrydowe firmy Cosmetics Zone, pokaże też stylizację, którą udało mi się stworzyć przy ich użyciu.
Jeśli jesteście ciekawe jakie to kolory zapraszam dalej!



Na samym początku słowem wstępu wszystkie trzy kolory mają identyczną konsystencję, oraz
krycie - dwie warstwy.
Kolory jakie wybrałam to 175 Dahlia, NP9 Rose Tea oraz NP10 Bright Raspberry.

Dahlia 175Jako miłośniczka wszelkiego rodzaju róży oraz czerwieni nie mogłam przejść obojętnie obok tego koloru. Jest to piękna nasycona malina przełamana czerwienią. Kolor bardzo elegancki ale zarazem wakacyjny.



Rose Tea  NP10 
Kolor który od razu skradł moje serce - piękna neonowo pastelowa brzoskwinia. Kolor jest niezwykle ciekawy, pięknie prezentuje się do opalonych dłoni. Niestety bardzo ciężko uchwycić jego urok na zdjęciach.


Bright Raspberry NP9
Lekko pastelowa neonowa czerwień przełamana różem. Kolor który w każdym świetle wgląda nieco inaczej przez co jest unikatowo i na pewno szybko się nie znudzi. Tak jak i poprzednik genialnie podkreśla opaleniznę.



Zdjęcie które najbardziej oddaje to jak kolory prezentują się w rzeczywistości.
 


Stylizacja wykonana kolorami NP9 oraz NP10


Lakiery możecie zakupić TUTAJ, ich cena to 17,99 za 7ml.
Dajcie znać który kolor przypadł Wam do gustu najbardziej i jakie kolory firmy Cosmetics Zone polecacie.

Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)