środa, 31 sierpnia 2016

Manicure hybrydowy | Semilac, Cosmetics Zone, HNM, Perfect Summer.


Jak pewnie już zdążyłyście zauważyć jestem ogromną fanką wszelkiego  rodzaju odcieni różu, brzoskwini oraz czerwieni na paznokciach. Dzisiaj przygotowałam dla Was iście letnią propozycję manicure. Kolory pięknie podkreślają opaleniznę oraz świetnie wyglądają w słońcu. Jeśli jesteście ciekawe jak prezentuje się stylizacja oraz jakie produkty użyłam-zapraszam dalej!



Manicure wykonany został na naturalnej płytce paznokcia, którą jedynie utwardziłam jedną warstwą  Reinforce Gel od Elite99, oraz proszkiem akrylowym.


Kolory na jakie się zdecydowałam to neony, jedynym akcentem nie neonowym jest różowe złoto, które moim zdaniem nadaje charter całej stylizacji.




Kolory jakich użyłam :
Wskazujący - Perfect Summer 122
Środkowy - Cosmetics Zone Rose Tea NP 10
Serdeczny - Semilac Pink Gold 94
Mały - HNM 1557

Dajcie znać czy podoba Wam się ta stylizacja oraz co sądzicie o połączeniu kolorystycznym.

Pozdrawiam Ania !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)