sobota, 10 września 2016

Starlack | Przegląd lakierów hybrydowych 41, 36, 65, 81

Lakiery hybrydowe w ostatnim czasie stały się bardzo popularne. Sama łapię się na tym że coraz częściej zwracam uwagę na to jaki manicure mają kobietki, które codziennie mijam na ulicy, spotykam w sklepie. Muszę stwierdzić że zdecydowana większość swoje pazurki ubiera właśnie w hybrydki. Firmy produkujące te lakiery prześcigają się w lepszej formuje, ciekawszych kolorach, bardziej atrakcyjnej cenie. Dzisiaj przybliżę Wam lakiery firmy Starlack. Jeśli jesteście ciekawe jak prezentują się kolorki które posiadam i co myślę o tych lakierach zapraszam dalej ! 






O lakierach Starlack dowidziałam  przypadkiem buszując we Internetach, bardzo spodobała mi się bogata szata kolorystyczna, fakt o nieuczulającej formule o której zapewnia producent, oraz bardzo atrakcyjna cena.
Od producenta
- doskonałe krycie (wystarczą 2 cienkie warstwy)
- lakiery utwardzane pod lampą UV oraz LED
- NIE UCZULAJĄ (mogą być bezpiecznie stosowane przez osoby uczulone na lakiery hybrydowe innych marek)
- lakiery NIE ODBARWIAJĄ się w wyniku długotrwałej ekspozycji na słońce 
- intensywne, wysoko napigmentowane kolory pozwolą stworzyć fantazyjne stylizacje 
- manicure utrzymuje się do 3 tyg. bez odprysków i zapowietrzeń
- idealna konsystencja ułatwia aplikację lakieru 
- standardowa aplikacja oraz usuwanie manicure

Perfect Cherry 65 (tutaj)

Kolor ten od razu skradł moje serce jest to mieszanka różu z czerwienią. Jest to lakier z metaliczną poświatą która dodaje mu niepowtarzalnego uroku. Myślę że będzie to jeden z moich ulubionych kolorów tej jesieni. Na wzorniku pełne krycie uzyskałam po dwóch warstwach.




Pink Gold Glitter 81 (tutaj)

Lakier jest zdecydowanie bardziej różowy nić złoty, ma delikatne drobinki świetnie wyglądają w słońcu oraz sztucznym oświetleniu. Pełne krycie uzyskałam po trzech cienkich warstwach.



Peach Nude 36 (tutaj)

Piękny "nudziak" z różowymi tonami, kolor zdecydowanie ciepły, delikatny subtelny idealny dla fanek paznokci nude. Pełne krycie uzyskałam po 2-3 cienkich warstwach.



Pink Lavender 41 (tutaj)

Lakier który w zależności od oświetlenia wygląda nieco inaczej. Nie jestem w stanie jednoznacznie  określić czy jest to zimny czy ciepły kolor. Jest to pastelowy różo fiolet. Bardzo ciekawie prezentuje się na dłoniach. Pełne krycie uzyskałam po dwóch warstwach.





Cena lakieru to 19,95 za 5ml.
Dajcie znać czy miałyście już styczność z tymi lakierami oraz który kolor przypadł Wam najbardziej do gustu.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)