piątek, 16 września 2016

Seria Oil therapy | Loton

Olejki od jakiegoś czasu stały się bardzo popularne wśród używanych przez nas kosmetyków - szczególnie  pielęgnacyjnych. Często są dodawane do kremów, masek, pomadek jak również występują solo. Osobiście jestem zwolenniczką olejków w czystej postaci lub mieszanek. Na przeciw naszym potrzebom wychodzi firma Loton która stworzyła serię trzech olejków wśród których każda zwolenniczka tego typu specyfików znajdzie coś dla siebie. Jeśli jesteście ciekawe który olejek stał się moim ulubieńcem zapraszam dalej !



Olejki pochodzą z serii Spa&Beauty , każdy z nich zamknięty jest w wygodnej buteleczce z pompką. Pojemność to 125ml. Cena to około 15zł za każdy.

Argan&Jojoba oil 



Od producenta: Olejek stosowany na skórę  wzmacnia jej elastyczność. Daje odczucie głębokiego relaksu i odprężenia. Łagodzi podrażnienia skóry. Włosom przywraca gładkość oraz moc i sprężystość. Olej arganowy sprawia, że włosy są miękkie i delikatne. Olej jojoba dodatkowo skutecznie nawilża włosy i zapobiega rozdwajaniu się włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek.Moja opinia: Olejek Argan&Jojoba bardzo przypał do gustu moim włosom. Podczas gdy w pielęgnacji ciała, bo tak też możemy go stosować sprawdził się średnio, to włosy go wręcz pokochały. Po olejowaniu nim są sypkie, błyszczące oraz gładkie. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam poprawę stanu końcówek, są mniej podatne na rozdwajanie.
Ocena 4/5




Coconut&Sweet almond oil

Od producenta : Olej kokosowy oraz olej za słodkich migdałów mają podobne właściwości. Produkt stosowany na ciało nawilża i wygładza skórę. Obecne w olejach naturalne antyoksydanty spowalniają procesy starzenia skóry i sprawiają, że staje się ona jędrna i elastyczna . Chronia włosy przed utratą wody, dzięki czemu staja się one miękkie, lśniące i mocne
Moja opinia: Wersja kokosowo migdałowa jest moim absolutnym ulubieńcem z pośród całej trójki. Olejek na obłędny zapach, użyty na ciało po kąpieli sprawia że skóra jest elastyczna, nawilżona oraz przez długi czas pięknie pachnie. Włosy również zaprzyjaźniły się z tą wersją, działa podobnie jak poprzednik z tym że mam wrażenie iż wersja kokosowo  migdałowa bardziej nabłyszcza moje włosy.
Ocena 5/5


Macadamia&Avocado oil 



Od producenta: Olej avocado szczególnie ceniony jest z uwagi na swoje właściwości łagodzące i regenerujące. Dobrze się wmasowuje, szybko wchłania, działa regenerująco i odżywczo. Olej macadamia bogaty jest w cenne składniki aktywne. Nie obciąża włosów, a jego delikatna formuła zostaje natychmiast absorbowana przez włosy.
Moja opinia: Olejek co do którego na początku miałam mieszane uczucia, raz zadziałał fenomenalnie, a raz zupełnie nie spełniał swojej roli. Szukając dla niego zastosowania zaczęłam wzbogacać nim maseczki do włosów, był to absolutny strzał w dziesiątkę. Kolejnym trafem było stosowanie olejku po depilacji. Odkąd  pamiętam zawsze borykałam się z podrażnieniami wywołanymi właśnie po depilacji. Produkt łagodzi podrażnienia, oraz nabłyszcza skórę.
Ocena 4/5

Podsumowanie 

Jeśli jesteście fankami olejków seria Loton to coś dla Was. Jak wspomniałam wcześniej wśród całej trójki znalazłam ulubieńca po którego najchętniej sięgam. Cononut&Almond spełnia moje oczekiwania w 100%. Sprawdza się u mnie zarówno na włosy jak i na ciało. Argan&Jojoba bardzo polubił się z moimi włosami a w szczególności z ich końcówkami. Macadamia&Avocado dla mnie olejek idealny do wzbogacania maseczek lub odżywek do włosów, oraz do stosowania po depilacji.

http://loton.pl/produkty/loton-spa-and-beauty

Dajcie znać czy miałyście już któryś z tych olejków, oraz jak sprawdziły się u Was :)
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)