piątek, 25 listopada 2016

Pomysł na prezent Świąteczny dla mężczyzn | Polska Galanteria

Galerie handlowe, supermarkety i kwiaciarnie zmieniły już swoją "szatę graficzną" na Świąteczną, w końcu nie da się tego ukryć - ten magiczny czas zbliża się wielkimi krokami. Okres przedświąteczny zawsze obfituje w pytania jaki prezent wybrać, co kupić? Myślę że my - Kobiety mamy nieco większy problem z wyborem prezentów dla mężczyzn. Zauważyłam że wiele koleżanek dyskutuje właśnie na temat, co wybrać dla taty, brata czy też chłopaka na prezent Mikołajkowy/Świąteczny. Mimo iż zazwyczaj nie mam z tym większego problemu i tak wertuje strony internetowe czy też fora w poszukiwaniu inspiracji. Tak właśnie natrafiłam na stronę Polska Galanteria. Jeśli jesteście ciekawe co wybrałam zapraszam dalej!



Wertując stronę moją uwagę przykul najbardziej dział z portfelami, a konkretnie portfel skórzany od Pierre Cardin. Model który wybrałam wykonany jest ze skóry bydlęcej, licowej. Chciałam aby wybrany prze zemnie portfel był elegancki oraz funkcjonalny.






Muszę przyznać że portfel prezentuje się bardzo ładnie, jest poręczny ale zarazem bardzo pojemny. Ma bardzo ładną fakturę, jest miękki w dotyku. Jego wykonanie jest porządne, więc mam nadzieję że osobie do której powędruje posłuży przez lata. Portfel jest też wykonany w bardzo przemyślany sposób, posiada sporo przegródek. Dodatkowym atutem jest fakt iż portfel przychodzi zapakowany w bardzo eleganckie pudełko, oraz jak to na skórę przystoi ma przyjemny skórzany zapach.




Jak zapewne większość z Was wie Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się w tym roku 29 listopada. sklep Polska Galanteria również bierze udział w tej akcji. Zachęcam Was do zajrzenia na stronę, znajdźcie tam również portfele damskie, paski, etui, torebki i wiele innych. (tutaj)

Dajcie znać czy chcecie więcej pomysłów na prezenty Świąteczne oraz co w tym roku kupujecie męskiej części rodziny .
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)