niedziela, 20 listopada 2016

Sweterek na paznokciach & Semi Flash | Semilac


Pogoda na dworze oraz jesienny klimat zachęcają do ubioru wszelkiego rodzaju swetrów, które swoją drogą uwielbiam. Jako że wzór sweterkowy bardzo mi się podoba postanowiłam ubrać w sweterki też swoje paznokcie. Zdobienie jest bardzo efektowne a przy tym dość łatwe. Jeśli jesteście ciekawe jak osiągnęłam poniższy efekt zapraszam  do opisu dalej!



Malując swoje sweterki chciałam by były one przede wszystkim wypukłe oraz "puchate". Wybrałam bardzo  prosty wzór bez pasków po bokach.


Paznokieć na którym zdecydowałam się na sweterkowe zdobienie umalowałam  2 cienkimi warstwami  koloru Grey,  następnie nałożyłam Top Mat (każdą z warstw utwardziłam a lampie  UV - 2 minuty). Na sreberko wylałam kroplę kolory Grey i zaczęłam rysować zdobienie ( na początku cienka warstwa tworząca kontury --> lampa 2min, kolejno poprawiłam wzór już grubszą warstwą lakieru i tutaj klucz do "puchatowości"  mianowicie posypałam zdobienie bezbarwnym proszkiem akrylowym i utwardziłam w lampie 4 minuty. Po wyjęciu z lampy pozbyłam się nadmiaru proszku szczoteczką  i gotowe!


Po skończonym mani bałam się że sweterkowy  wzór będzie haczył , zaciągał itd, nic bardziej mylnego. Zdobienie jest bardzo wygodnie i muszę przyznać że mimo iż do jego wykonania użyłam jasnego neutralnego koloru to przyciąga uwagę.

Resztę paznokci pokryłam kolorem 015 -Plum, oraz dodałam akcent w postaci Semi Flash  ( jako podkład po Semi Flsh użyłam koloru Grey).

Do wykonania manicure użyłam:
Baza (tutaj)
017 - Grey (tutaj)
015 - Plum (tutaj)
Top Mat (tutaj)
Top No Wipe (tutaj)
Semi Flash (tutaj)

Dajcie znać czy próbowałyście już sweterkowego zdobienia oraz jaki jest Wasz ulubiony kolor lakieru Semilac  na sezon jesienno  zimowy :)

Pozdrawiam, Ania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)