sobota, 3 grudnia 2016

Czy zestaw pędzli do makijażu oczu za 16zł może być dobry?

Dobre, precyzyjne pędzle znacznie ułatwiają oraz umilają nam makijaż. Ale czy zawsze wszystko co dobre musi być drogie? Dzisiaj pod lupę wezmę zestaw pędzli do oczu za który zakupiłam za około 16zł. Jeśli jesteście ciekawe czy pędzle sprawdziły się u mnie zapraszam dalej !




Jak pewnie większość z Was wie studiuję kosmetologię, okazjonalnie wykonuje również makijaże innym, siebie maluję na co dzień , pędzle potrzebne mi są również na zajęciach więc są mocno eksploatowane. Buszując po Aliexpress  natknęłam się na zestaw pędzli za niespełna 4$, ze znanych już "puchaczy" jestem bardzo zadowolona więc pomyślałam skuszę się ! Muszę przyznać że jestem zachwycona. Pędzle prezentują się przepięknie, są mięciutkie, nie odkształcają się też po praniu. W zestawie znajduje się ich  12  ( na zdjęciu jest 11 bo jeden powędrował do mojej koleżanki).



Włosie jest precyzyjnie uformowane nic nie wystaje, nic też nie drapie. Często w tanich zestawach większość pędzli to typowe języczki, tutaj natomiast jest inaczej w zestawie znajdziemy wszystkie pędzle potrzebna do wykonania makijażu oczy, brwi oraz ust. a rozcieranie cieni to czysta przyjemność. Mimo białego włosia świetnie się dopierają.  Przeliczając ilość pędzli w zestawie za jeden pędzel wychodzi mniej niż 1,5zł!





Dajcie znać czy macie również takie swoje tanie perełki.
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)