sobota, 10 grudnia 2016

Attirance Body Butter | Ambasada Piękna


O zbawiennym działaniu balsamów, oraz wszelkiego rodzaju maseł do ciała przekonuje się latem oraz zimą, wtedy wybieram produkty z bogatszym składem. Często sięgam również bezpośrednio po różnego rodzaju olejki, ale nie oszukujmy się chyba wszystkie mamy problem z systematycznym  używaniem ich. Masło do ciała od Ambasady Piękna to połączenie kilku olejków zamkniętych w jednym opakowaniu. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się u mnie ten produkt zapraszam dalej!


Masło zamknięte jest w bardzo eleganckim opakowaniu ( moje jest o pojemności 70g - 19zł ), myślę że świetnie sprawdzi się jako prezent. Produkt ma bardzo przyjemny lawendowy zapach, który utrzymuje się na skórze dość długo i przywodzi na myśl wakacje. Warto zwrócić również uwagę na bardzo ładny, bogaty skład.



Bazą masła jest olej kokosowy, dzięki czemu konsystencja w temperaturze pokojowej jest niemal stała, natomiast po zetknięciu ze skórą zamienia się olejek. Produkt dość szybko się wchłania, najlepiej zaraz po kąpieli. Masło tworzy delikatny film na skórze, który osobiście zupełnie mi nie przeszkadza. Świetnie nadaje się również do masażu.



Bardzo polubiłam się z tym produktem i chętnie zaopatrzę się e kolejne opakowanie.
Dajcie koniecznie znać jakie jest Wasze ulubione masło do ciała .
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)