poniedziałek, 12 grudnia 2016

Christmas teddy bear nail art | Victoria VYNN


Coraz bliżej Święta jak to głosi klasyk. Ostatnio Instagram oraz grupy paznokciowe na Facebooku zasypane zostały propozycjami paznokci ze wzorem misia. Postanowiłam również spróbować swoich sił i stworzyłam stylizację w Świątecznym klimacie. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć zapraszam dalej!



Stylizacja jest bardzo prosta w wykonaniu, w pierwszej kolejności "naszkicowałam" zarysy misia czarnym żelem, następnie wypełniłam je kolorem -  wycieniowałam,  na samym końcu  zdefiniowałam zdobienie poprawiając oblamówki misia.





Do stylizacji użyłam : 
056 - Golden Millionare - piękny złoty brokatowy lakier, jest  bardzo elegancki, niewątpliwie kojarzący się ze Świętami.
120 - Electric Wine - kolor który miałyście już okazję zobaczyć -----> TUTAJ
123 - Desert Kiss  - piękny odcień szarego z różowa poświatą, nieoczywisty i z pewnością niepowtarzalny.
Biały, oraz czarny  Paint Gel
Baza oraz Top
Misia oraz śnieżynki narysowałam pędzelkiem bQan.
Więcej kolorów znajdziecie -----> TUTAJ

Dajcie znać czy moja propozycja manicure przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam, Ania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)