środa, 16 listopada 2016

Jesienny manicure - Electric Wine | Victoria VYNN 120


Czerwień to zdecydowanie kolor jesieni. Tym razem postawiłam na mocno nasycony żywy odcień wina - świeżutki bo z najnowszej kolekcji Victorii VYNN. Po więcej zdjęć z kolorem 120 Electric Wine w roli głównej zapraszam dalej !


Electric Wine to nazwa w 100% trafiona! Kolor jest soczysty ale za razem stonowany i elegancki. Świetnie wygląda zarówno na krótkich jak i długich paznokciach, i co najważniejsze świetnie wpasowuje się w jesienny klimat.

 


Tak jak wspomniałam Electric Wine bardzo ładnie prezentuje się również na krótkich paznokciach, czyli takich jakie preferuje moje mama.


Jako prawdziwa miłośniczka czerwieni na paznokciach (szczególnie jesienią), kolor Electric Wine trafia do mojej jesiennej lisy MUST HAVE. Lakier zamknięty jest w eleganckiej czarnej buteleczce o pojemności 8 ml. Cena jednego lakieru to 35zł. Więcej kolorów znajdziecie tutaj, a kupić możecie tutaj.

Niebawem zaprezentuje Wam jeszcze dwa kolory z najnowszej jesiennej kolekcji oraz zrecenzuję serię Gel Polish COLOR.

Dajcie koniecznie znać czy miałyście już hybrydy od Victorii Vynn oraz jak podoba się Wam kolor 120 :)
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)