niedziela, 13 listopada 2016

Maybelline Affinitone | Creamy Beige 14.


Dobry podkład to podstawa makijażu twarzy. Dzisiaj zaprezentuje Wam produkt, którego opinie są bardzo podzielone - jedne z Nas go kochają inne wręcz przeciwnie. Jeśli jesteście ciekawe do którego z "obozów" należę zapraszam dalej !


Samo opakowanie produktu to tubka, która niestety biorąc pod uwagę dość rzadką konsystencję podkładu bywa nieco kłopotliwa. Produkt kupujemy zaplombowany (ogromny plus dla producenta) co daje nam gwarancje, że nikt przed nami do nie używał. Pojemność to 30ml, a cena około 28zł, często możemy dorwać go na promocji.


Kolor jaki wybrałam nosi nazwę Creamy Beige (14) jest to bardzo ładny odcień beżu z przewagą żółtych tonów.
Formuła produktu jest lekka, dobrze się go rozprowadza ( przy dobrze nawilżonej skórze, na typowo suchej robi się "tępy" ), bardzo ładnie dopasowuje się do koloru skóry.



Jestem bardzo zadowolona z tego jak podkład wygląda na skórze- promiennie, naturalnie i lekko. Co do trwałości również nie mam zarzutów, przypudrowany Ecocerą ryżową lyb pudrem Stay Matte wytrzymuje cały dzień, nie warzy się jedyne co lubi robić to podkreślać suche skórki, więc myślę że posiadaczki suchej i bardzo suchej cery się z nim nie zaprzyjaźnią.
Podkład polubił się na tyle z moją wybredną mieszaną cerą, że jest to moje trzecie opakowanie i chyba nie szukam już dalej :)
Dajcie znać czy miałyście oraz czy lubicie ten podkład.
Pozdrawiam, Ania .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)