środa, 9 listopada 2016

Pomadka w kredce | Golden Rose Matte Lipsticks Crayon nr 8.


Jak już zapewne zauważyłyście pomadki Golden Rose zagościły w mojej kosmetyczce na stałe. Moje serce w szczególności skradła linia Matte Lipsitck Crayon. Dzisiaj pokażę Wam jak prezentuje się numer 8, który według mnie jest jesiennym MUST HAVE. Zapraszam dalej!




Jesienią najczęściej sięgam po "przybrudzone" odcienie, w odstawkę natomiast idą soczyste i nasycone kolory. Kolor 8 to brat numeru 10. Ósemka jest ciemniejsza i bardziej głęboka oraz bardziej rzuca się w oczy.
Konsystencja pomadki jest bardzo kremowa, a mat nie jest płaski. Produkt nie przesusza ust.


Opakowanie pomadki jest bardzo eleganckie. Kredkę trzeba temperować, więc decydując się na zakup warto zaopatrzyć się również w temperówkę.



Tak prezentuje się na ustach:


Dajcie znać jakie są Wasze ulubione kolory z tej serii oraz czy numer 8 przypadł Wam do gustu !
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)