piątek, 4 listopada 2016

Zdobienie strukturalne KROK PO KROKU | Semilac


Manicure nie musi być nudy, szczególnie jeśli mamy do czynienia z lakierami hybrydowymi. Dzisiaj pokaże Wam krok po kroku jak w bardzo prosty sposób wykonać zdobienie strukturalnie, które jest niezwykle efektowne i przyciągające uwagę. Jeśli jesteście ciekawe jak osiągnęłam ten efekt zapraszam dalej!




Na paznokciach mam już bazę Semilac, dwie warstwy koloru Peach Pink Milk (047) oraz Top Matt. Jeśli nie macie matowego "top cota", użyjcie zwykłego, ja użyłam matu dla osiągnięcia bardziej spektakularnego efektu.



Sondą,(możecie użyć wykałaczki, pędzelka etc.) tworzę kropkę kolorem (121) , oraz dwie łezki po bokach kolorem (131), całość utrwalam w lampie UV przez 2 minuty.



Tak jak w poprzednim punkcie dorysowuje kolejne elementy zdobienia (kolorami 11 i 94) utrwalam w lampie.



Wzorek poprawiam dwukrotnie, tak aby uzyskać pożądany wypukły wygląd. Rysuje czarną oblamówkę. Po utrwaleniu pokrywam (sam) wzór  Top'em i utrwalam w lampie przez 4 minuty. Po wyjęciu z lampy przemywam Cleaner'em i gotowe !


Do wykonania manicure użyłam:
Bazę hybrydową (tutaj)
Lakier kolorowy Pink Peach Milk (47) (tutaj)
Top Matt (tutaj)
Lakier kolorowy Ruby Charm (121) (tutaj)
Lakier kolorowy Purple Diamond (011) (tutaj)
Lakier kolorowy Lovely Mickey (131) (tutaj)
Lakier kolorowy Pink Gold (094) (tutaj)
Top Coat No Wipe (tutaj)

Dajcie koniecznie znać czy zdobienie przypadło Wam do gustu!
Pozdrawiam, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)