poniedziałek, 31 października 2016

Mroczne charakteryzacje - moje propozycje | Halloween


Sama nie obchodzę Halloween, zupełnie nie przemawia do mnie ten zwyczaj - co nie oznacza że nie może być pretekstem by wyżyć się artystycznie :) W głowie miałam kilka pomysłów na charakteryzacje dla Was- niestety brak czasu, słabe oświetlenie, szwankujący sprzęt to wszystko przeważyło szalę i zupełnie mnie zniechęciło. Nie oznacza to jednak że pozostawiam Was z niczym. Co to to nie! Przygotowałam dla Was zestawienie moich wszystkich prac które do tej pory opublikowałam. Jeśli jeszcze ich nie widziałyście lub chcecie sobie je przypomnieć zapraszam dalej!

Wiedźma

Praca która pochłonęła chyba najwięcej czasu ze wszystkich, i nie należała do najłatwiejszych. Więcej zdjęć znajdziecie (tutaj)


Maska

Propozycja zdecydowanie glamour, przygotowana na Karnawałowy konkurs u Maxineczki. Praca czasochłonna ale warta poświęcenia uwagi i precyzji dla efektu końcowego. Więcej zdjęć znajdziecie (tutaj).


Devil

Charakteryzacja w 100% creepy. Jej tworzenie sprawiło mi wieeele frajdy, jak i również straszenie nią niczego nieświadomych domowników. Więcej znajdziecie (tutaj).


Burned Zombie Face 

Jedno z pierwszych podejść do tematu Zombie, praca wykonana w 100% masą żelatynową i kolorówką którą każda z nas ma w kosmetyczce. Po więcej zdjęć zapraszam (tutaj).


Kobieta Smok

Praca na zaliczenie, wykonana na pięknej modelce Beacie :) Więcej zdjęć znajdziecie (tutaj)


Wampirzyca

Praca odkopana z początków bloga. Jedno z pierwszych podejść do czegoś innego niż makijaż dzienny - wieczorowy. Więcej znajdziecie (tutaj)



Cartoon Girl

Praca również z początków bloga - pierwszych podejść do makijażu "artystycznego". Więcej zdjęć znajdziecie (tutaj)



Walking Dead - Zombie

Praca wykonana dokładnie dwa lata temu, więcej zdjęć (tutaj)


Zombie

Praca którą darzę ogromnym sentymentem, bowiem jest to moje pierwsze, najpierwszejsze, pierwszeniutkie podejście do charakteryzacji, które dało mi drugie miejsce w konkursie, oraz zapał do dalszego działania.



Dopiero tworząc dla Was posta zauważyłam postęp jaki zrobiłam na przestrzeni dwóch lat. Jeśli byłybyście zainteresowane serią #charakteryzacja, mogłabym zamieszczać na blogu raz na jakiś czas propozycje charakteryzacji, od tych krwawych poprzez glamour na wcielaniu się w postacie filmowe kończąc. Dajcie koniecznie znać co o tym pomyśle myślicie, oraz która propozycja z pośród moich prac przypadła Wam najbardziej do gustu.

Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)