wtorek, 10 lutego 2015

Konkurs MaxiKarnawał - moja praca.


Hej :)
Dzisiaj mam dla Was post z moją pracą na konkurs u Maxineczki . Inspirowałam się karnawałem w Rio de Janeiro, przeglądnęłam chyba milion zdjęć i myślę że udało mi się oddać tamtejszy klimat. 
Pracę wykonywałam bardzo długo, razem ze zdjęciami zajęło to to około 5 godzin, piszę około bo już pod koniec przestałam patrzeć na zegar :D
Zdjęcia zrobione są na tle mojej fototapety co moim zdaniem dodaje pracy uroku. Z resztą same oceńcie :) Niestety blogger ,,nieco'' zmienił kolory ;/ 



 




Przypominam Wam też o poście konkursowym w którym do wygrania są kosmetyki firmy Makeup Revolution :)


Mój Facebook : tutaj

Dajcie znać czy podoba Wam się moja praca, i co o niej sądzicie  :) 
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)