czwartek, 12 lutego 2015

Smoky eye fiolet+błękit.

Hejka :)
Dzisiaj mam dla Was zimowe smoky eye krok po kroku. Makijaż wykonałam przede wszystkim dwoma cieniami Inglot. Jeden z nich to piękny fiolet na pograniczu z granatem o numerku 159, drugi natomiast  to kolor który ciężko zdefiniować, w opisie napisałam błękit ale to cień kameleon, pond wpływem rozcierana odbija światło na złoto jego numerek to 117.


Zaczynamy ! Na początek przygotowuję powiekę nakładając bazę, moja to Hean Stay On. Następnie zaznaczam załamanie neutralnym chłodnym brązem, mój pochodzi z paletki Death by Chocolate, nazywa się Break Me Up. Łuk brwiowy matowię cieniem White Light.



Następnie na całą powiekę ruchomą nakładam fioletowy cień Inglot  (niestety aparat przekłamał kolor ;/ ) o numerku 159.




Nabieram na pędzelek niewielką ilość poprzedniego cienia i rozcieram na załamaniu. Wewnętrzny kącik zaznaczam cieniem Inglot 117.




Zewnętrzny kącik oraz załamanie delikatnie przyciemniam czarnym cieniem mój pochodzi z palety Death by Chocolate i nosi nazwę All  is Lost. 




Dolną powiekę łącze z górną wcześniej użytym czarnym cieniem, na środek dolnej powieki nakładam fioletowy cień Inglot 159, a przy wewnętrznym kąciku przeciągam cień Inglot 117, wszystkie cienie rozcieram aby uniknąć przejść.




Rysuję kreskę czarnym eyelinerem oraz maluję rzęsy tuszem.




Tutorial, oraz pół całości :D


Dajcie znać czy ta propozycja przypadła Wam do gustu.

Przypominam Wam również o konkursie oraz zapraszam na mojego Facebooka .
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)