sobota, 21 lutego 2015

Wyniki KONKURSU !

Hej !
Tak jak pisałam wczoraj na swoim Facebooku mam dla Was wyniki konkursu z okazji 100 obserwatorów :)
Na początku chciałam podziękować każdej osobie za wzięcie udziału z konkursie. Myślałam że wybierając zwycięskie prace usiądę przeczytam wszystkie i znajdę te trzy które mają ,,to coś''. Tak też zrobiłam, ale po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi stwierdziłam że takich nie ma, bo wszystkie mają ,, to coś'' nie zależnie od tego czy są długie, krótkie, czy są to rymowanki, czy też standardowe odpowiedzi. Przeczytałam drugi raz, wytypowałam piętnaście, później dziesięć pięć i tak zostały trzy. Wybierając prace kierowałam się oryginalnością , kreatywnością oraz tym że niektóre odpowiedzi są mi na prawdę bliskie. Widać że w każdą odpowiedź włożyłyście/ włożyliście ( bo w konkursie brał też udział pan :) ) dużo serca.
 Jeszcze raz dziękuję  sponsorowi tego konkursu, mianowicie drogerii internetowej http://puderek.com.pl/.

Nie trzymając Was w napięciu :


I MIEJSCE zajmuję Agnieszka Ssapka i wygrywa czekoladową paletę Makeup Recolution Death by Chocolate.



II MIEJSCE zajmuje Eva Pe wygrywając paletę trzech kultowych rozświetlaczy Makeup Revolution.




III MIEJSCE zajmuje Aneta Wójtowicz i wygrywa paletę Makeup Revolution Essential Mattes 2.

Dziewczyny które wygrały proszę o kontakt mailowy (andziamaluje@gmail.com) :)
Nagrody wysyłam na własny koszt :)
Na pewno nie jest to ostatni konkurs na moim blogu, także bądźcie czujne :)
Pozdrawiam Ania :)
Mój Facebook
Mój Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)