niedziela, 22 lutego 2015

Glamour make up krok po kroku.

Hejka :) 
Dzisiaj mam dla Was klasyczny mocny makijaż. Połączyłam złoto brązowe oko z czerwonymi ustami w stylu Glamour . Makijaż będzie świetnie nadawał się na większe wyjścia, będzie też idealnie nadawał się dla dziewczyn z opadającą powieką. 



1.Zaczynamy! :) Na całą górną oraz dolną powiekę nakładam bazę pod cienie (Hean Stay On). Łuk brwiowy matowię cieniem White Light z paletki Death by Chocolate  następnie zaznaczam załamanie cieniem Inglot 125R (środkowy brąz).




2.Następnie pogłębiam załamanie również cieniem Inglot 125 R ( tym razem najciemniejszym brązem). Na całą powiekę ruchomą nakładam brzoskwiniowy cień Inglot  407.




3.Wewnętrzny kącik zaznaczam perłowym cieniem Bring Down Angles z palety Death by Chocolate. Od wewnętrznego kącika o połowy powieki ruchomej nakładam pigment My Secret o numerku 4, zacieram granice po między pigmentem a cieniem.




4.Linię wodną maluję czarnym eyelinerem żelowym i rozcieram na dolnej powiece czarnym cieniem All is Lost z paletki Death by Chocolate, łącząc dolną powiekę z górną. Również tym czarnym cieniem przyciemniam zewnętrzny kącik.



5.Dolną powiekę od wewnętrznego kącika do około 3/4  przeciągam złotym cieniem Inglot 108, oraz dokładam odrobinę cienia Bring Down Angels.


6.Rysuję kreskę czarnym eyelinerem oraz tuszuję rzęsy. Gotowe !



Całość: ( podkład Celia Nude, korektor L'Oreal Perfect Match, kredka do brwi Catrice 40, bronzer W7 Honolulu, usta: kontórówka Essence 14 Femme Fatale)



Tutorial:



Mój Facebook
Mój Instagram

Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)