środa, 28 października 2015

#2 Halloween 2015 | Wiedźma.


Dzisiaj będzie obrzydliwie i odrażająco ! Już rok temu pisałam w żaden sposób nie obchodzę amerykańskiego zwyczaju Halloween, ale w związku iż w Polsce robi się coraz bardziej popularny, jest to dla mnie pretekst do wykonania czegoś innego na pewno nie codziennego.
Dzisiaj pokażę się Wam bez makijażu ....
A tak na serio  mam dla Was charakteryzację na wiedźmę. Początkowy zamysł podczas wykonywania tej pracy to jedynie wydłużenie podbródka i zmiana kształtu nosa chusteczkami + masą żelatynową oraz cieniowanie a skończyło się na ... zresztą zobaczcie :, po więcej zapraszam dalej!













Charakteryzacja pochłonęła masę czasu, chusteczek oraz masy żelatynowej ale myślę, że efekt jest tego wart.
Dajcie koniecznie  znać czy podoba się Wam moja praca :)

linki do pozostałych charakteryzacji :
maska (tutaj)
wampirzyca (tutaj)
burned zombie face (tutaj)
cartoon girl (tutaj)
zombie (tutaj)
zombie 2 (tutaj)
devil (tutaj)

Facebook 
Instagram

Pozdrawiam , Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)