sobota, 31 października 2015

Fall makeup for warm tones.


Tak jak wspomniałam już na Facebooku,  dzisiaj mam dla Was tutorial makijażu, jest to to makijaż typowo jesienny, zachowany w ciepłej tonacji.
Jeśli jesteście ciekawe jak wykonać ten makijaż, oraz jakich produktów użyłam zapraszam do dalszej części posta.




Na całą powiekę nakładam bazę, ja użyłam akurat tą od Deni Carte. Załamanie zaznaczam cieniem Thank Friday z czekoladowej paletki z  MUR, porządnie go rozcieram, tak aby niemal stopił się ze skórą.



Na całą powiekę ruchomą nakładam cień My Secret 513.




Chce aby ten brzoskwiniowy kolor był jeszcze bardziej intensywny, w tym celu nakładam w wewnętrzny kącik cień Pierre Rene Coral, wyjeżdżam nim też lekko w załamanie.



Zewnętrzny kącik przyciemniam brązowym cieniem Deni Carte 209.




Tym samym brązem zaznaczam również dolną powiekę do około 3/4 długości, a na linię wodną nakładam kredkę Rimmel Hot Chocolate,




Cały wewnętrzny kącik zaznaczam cieniem Deni Carte 223.



 Na sam środek ruchomej powieki nakładam pyłek My Secret o numerze 4. Dolną powiekę przeciągam dodatkowo połyskującym cieniem Love Divine z czekoladowej palety MUR.




Czarnym eyelinerem rysuję kreskę.



Tuszuję rzęsy i gotowe!



Makijaż w całości (na ustach mam matową pomadkę w kredce Golden Rose 10 (jej recenzję znajdziecie (tutaj) )
 




Tutorial:




Dajcie znać czy podoba się Wam moją propozycja makijażu jesiennego.

Facebook 
Instagram

Pozdrawiam , Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)