sobota, 24 października 2015

#1 Halloween 2015 | Devil.


Dzisiaj zaprezentuję Wam moją propozycję stylizacji Halloweenowej. Nie chciałam robić kolejnego zombie, ponieważ zombiaste charakteryzacje już u mnie były (podlinkuje Wam na dole). Wymyśliłam coś po między diabłem a demonem. Chciałam aby charakteryzacja była nieoczywista oraz niebanalna. Z resztą same oceńcie. Po więcej wrażeń zapraszam dalej!














Wychodzące ,,rogi'' zrobiłam z chusteczek oraz masy żelatynowej, do reszty charakteryzacji użyłam masy żelatynowej, cieni, pokładu, korektora, czerwonej szminki, kredki oraz chusteczek. Włosy rozbieliłam białym cieniem oraz bardzo jasnym podkładem. Usta w k,ącikach ,,zaszyłam'' drucikami.

Dajcie znać co sądzicie o mojej propozycji :)

linki do pozostałych charakteryzacji :

maska (tutaj)
wampirzyca (tutaj)
burned zombie face (tutaj)
cartoon girl (tutaj)
zombie (tutaj)
zombie 2 (tutaj)

Facebook 
Instagram

Pozdrawiam , Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)