wtorek, 20 grudnia 2016

Zimowy niezbędnik | Pomysły na prezent dla Niej


Są takie rzeczy po które sięgam tylko i wyłącznie jesienią oraz zimą, i śmiało mogę nazwać je swoimi niezbędnikami. Myślę że moje zimowe must have sprawdzi się również jako pomysły na Świąteczny upominek dla Niej. Jeśli jesteście ciekawe bez czego nie wyobrażam sobie zimy zapraszam dalej !



Zimowe wieczory  lubię umilać sobie kulami w stylu cotton balls (Pepco) , herbata smakuje zawsze wtedy lepiej a w pokoju tworzy się niesamowity klimat. Najczęściej sięgam po herbatę Rozgrzej się, w wersji cytrynowo miodowo imbirowej. Jeśli zima to sezon na świeczki, ja najczęściej sięgam po te zapachowe, moje ulubione to  jabłkowo cynamonowe.



Termofor (Rossmann)  to coś bez czego nie jestem w stanie przeżyć zimy. Jako wieczny zmarzlak zawsze muszę mieć pod ręką termofor, ten akurat jest dla mojej przyjaciółki.


Ciepła czapka oraz ogromny szal (Sinsay). Do zakupy tego szalika namówił mnie mój chłopaka, i szczerze nie wiem czemu skusiłam się nasz tego typu szalik dopiero tej zimy.




Ciastka korzenne / pierniki są świetnym dodatkiem do herbaty, moje ulubione pochodzą z Lidla.Zawsze gdy pojawiają się na pułkach sklepowych, wiem że Święta są już naprawdę blisko.



Czerwony granatowy oraz złoty to typowo zimowo Świąteczne kolory, jako że osobiście preferuje lakiery hybrydowe moje must have to kolory Semilac- 026 My Love, najbardziej świąteczna czerwień jaką posiadam, klasyka z dodatkiem drobinek, 087 Glitter Indigo piękny głęboki granat z milionem iskrzących drobinek, 037 Gold Disco czysta klasyka, Victoria Vynn 056 - Golden Millionare brat Gold Disco z mniejszymi drobinami, 120 - Electric Wine głęboka nasycona czerwień.
-----> Świąteczny manicure - Teddy Bear



Dajcie znać co jest Waszym zimnowym Must Have .
Pozdrawiam, Ania :)

2 komentarze:

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)