piątek, 23 grudnia 2016

Wracam do lakierów tradycyjnych ? | China Glaze


Jako że ostatnimi czasy na swoim blogu zaprezentowałam Wam wiele marek lakierów hybrydowych postawiłam przetestować coś dla tych z Was które są wierne lakierom tradycyjnym. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdziła się u mnie firma China Glaze , i czy zachwyciła mnie na tyle abym porzuciła hybrydy zapraszam dalej! 


Swoją przygodę zaczęłam od ściągnięcia manicure hybrydowego (odrost straszył) , niestety nie miałam czasu na nowe mani, a kolejnego dnia miałam ważne spotkanie, więc chciałam aby moje dłonie prezentowały się "jako tako" zaryzykowałam i postawiłam wszystko na jedną kartę. Sięgnęłam po lakiery tradycyjne w iście świątecznych kolorach.  Bałam się że za bardzo wyszłam z wprawy a jednak lakier tradycyjny zastyga w przeciwieństwie do hybrydy, co powoduje że musimy pracować znacznie szybciej. Lakiery China Gelaze zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie swoją rzadką, lecz nie za rzadką konsystencją  oraz bardzo precyzyjnym wygodnym pędzelkiem. 





Pierwsza warstwa bez problemu wyschła po 2 minutach, drugiej dałam nieco więcej czasu bo 5 minut. Paznokcie były zupełnie suche. Brakowało mi połysku który możemy uzyskać za pomocą hybrydy, ale muszę przyznać że efekt końcowy biorąc pod uwagę że mam do czynienia z lakierem tradycyjnym - bardzo zadowolił. Lakier nosiłam trzy dni, po tym czasie zobaczyłam pierwsze przetarcia na końcówkach, a niestety bardzo nie lubię gdy moje paznokcie prezentują się nieestetycznie. I muszę stwierdzić że w moim przypadku jeśli chodzi o lakiery tradycyjne trzy dni to baardzo dużo :) 


Kolory jakie wybrałam do stylizacji to piękna głęboka zieleń z drobinkami, różowe złoto oraz ponadczasowa czerwień. Aplikacja tak jak wspomniałam jest bardzo przyjemna, lakiery bardzo ładny wysychają, nie marszczą się .



Myślę że spokojnie mogę polecić lakiery China Glaze tym z Was które są wierne lakierom tradycyjnym, ja natomiast wrócę do swoich ukochanych hybryd, a te lakiery będą dla mnie świetną alternatywą w przerwie między hybrydkami! 


http://www.secretnails.pl/


Dajcie znać czy miałyście lakiery tej firmy i czy przypadły Wam do gustu!
Pozdrawiam, Ania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)