piątek, 23 grudnia 2016

Świąteczny makijaż dla opadającej powieki | Christmas Makeup


Już nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio publikowałam jakiś makijaż dla Was, Święta to wspaniały pretekst by to zmienić! Postanowiłam zmalować coś eleganckiego, coś w czym każda z Nas będzie czuła się dobrze. Poszłam w klasykę, bo jeśli Święta to złoto i czerwień. Makijaż świetnie sprawdzi się u posiadaczek opadającej powieki. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć oraz jesteście ciekawe jakich produktów użyłam zapraszam dalej!
Makijaż oczu wykonałam paletkami Chocolate Vice od Makeup Revolution, oraz Cocoa Blend Zoeva. Malując powieki skupiłam się na dokładnym roztarciu cieni a na powiekę ruchomą nałożyłam złoty cień, cały makijaż definiuje roztarta wyciągnięta kreska, wykonana czarnym cieniem.


Usta zachowałam w macie, co jeszcze bardziej podkreśla błyszczący cień na powiekach. Do makijażu ust użyłam płynnej pomadki Wibo nr 4. Brwi podkreśliłam farbką Aqua Brow od Makeup Revolution. Kości policzkowe podkreśliłam bronzerem W Honolulu oraz serduszkowym rozświetlaczem od MUR.


---------> Makeup Revlution Chocolate Vice - Swathes

Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam, Ania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)