sobota, 24 grudnia 2016

Christmas manicure | Semilac


Na samym początku pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia, spokojnych radosnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych. Makijaż świąteczny gotowy, przyszedł czas na manicure! Na moich paznokciach  w okresie Świąt gości zawsze czerwień. Tym razem zdecydowałam się na piękny odcień z drobinkami, oraz zdobienia. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć zapraszam dalej!



Moje pierwsze podjecie do misia na paznokciach mogłyście zobaczyć (tutaj), przy kolejnym podejściu efekt końcowy zadowolił mnie jeszcze bardziej. Pokusiłam się również o śnieżynki oraz renifera ( z którym trochę się pomęczyłam, zdecydowanie łatwiej maluje się prawą reką na lewej :) ) na drugiej ręce, całości dodałam blasku złotym lakierem.







Do stylizacji użyłam :
026 My Love (tutaj) kolor zjawiskowy, klasyczny ponadczasowy, dopieszczony delikatnymi drobinkami
037 Gold Disco (tutaj) brokatowy biżuteryjny złoty lakier, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia
022 Delicate French (tutaj) jasny mleczny lakier, świetnie sprawdził się jako tło do misia oraz renifera



Do narysowania misia oraz renifera użyłam :
017 Grey  (tutaj)
029 Espresso (tutaj)
001 Strong White (tutaj)
031 Black Diamond (tutaj)




Pozdrawiam, Ania

1 komentarz:

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)