sobota, 11 lutego 2017

Walentynkowy manicure, czyli babyboomer krok po kroku | Semilac


Post z propozycją babyboomer'a cieszył się sporą oglądalnością w związku z tym postanowiłam przygotować dla Was tutorial. Manicure urozmaiciłam malunkiem w postaci kociaka,  która nadaje stylizacji Walentynkowy charakter.  Jeśli jesteście ciekawe jaki jest mój sposób na babyboomera zapraszam dalej!



Do wykonania babyboomera  będziemy potrzebować :
001 Strong White (tutaj)
002 Delicate French (tutaj)
Semilac Top (tutaj)
Semilac Base (tutaj)
Gąbeczki (mogą być standardowe do ombre, jeśli takich nie macie sprawdzą się również te do makijażu)

Na utwardzoną bazę nakładam dwie bardzo cienkie warstwy lakiery 002 Delicate French


Gąbeczką i niewielką ilością białego lakieru zaczynam tworzyć ombre, ważne jest to by nie przyciskać zbyt mocno, oraz by rozprowadzić lakier równomiernie, tak aby uzyskać płynne przejście z koloru różowego do białego.



Poprawiam ombre 2-3 razy tak jak w poprezdnim kroku, nakładam Top i gotowe !

 Jako totalny miłośnik kotów nie obyło się bez walentynkowego kociaka, Jeśli chciałybyście abym przygotowała dla Was tego typu zdobienia krok po kroku, koniecznie dajcie znać w komentarzach.


Dajcie znać czy taka słodka propozycja Walentynkowa przypadła Wam do gustu .
Pozdrawiam, Ania

PS Jeśli szukacie idealnego mlecznego, naturalnego lakieru do frencza lub babyboomera numer 002 powinien się Wam spodobać ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)