sobota, 18 lutego 2017

Wygraj wybraną paletę czekoladową Makeup Revolution ! | 18.02.2017-18.03.2017

Tak jak w tytule mam dla Was konkurs ! Dość długo zastanawiałam się nad nagrodą, chciałam wybrać coś z czego każda z Was będzie zadowolona. W swojej kolekcji mam kilka czekoladek od Makeup Revolution i jestem nimi zachwycona, dlatego mój wybór padł właśnie na nie. Dodatkowo będziecie mogły wybrać sobie dowolną paletę z pośród wszystkich dostępnych w Polsce czekoladek. Jeśli chcecie dowiedzieć się co zrobić aby taką paletkę wygrać zapraszam dalej!



Co trzeba zrobić aby wygrać ? 
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Polub mój fanpage na Facebooku TUTAJ
3. Będzie mi bardzo miło jeśli udostępnisz informacje o konkursie na Facebooku, możesz też zaprosić 
do zabawy swoich znajomych
4. Możesz zaobserwować mnie na Instagramie, lecz nie jest to warunek konieczny TUTAJ
5.  Opisz swój (jeden)  kosmetyk "must have" bez którego nie wyobrażasz sobie makijażu.
6. Napisz którą paletkę wybierasz
*pod uwagę będą brane zgłoszenia wyłącznie  pod tym postem, wysyłka nagrody tylko na terenie Polski   ;) 

 Prawda że proste ?

Konkurs trwa od dzisiaj 18.02.2017 do 18.03.2017 do godziny 23:59 , wyniki podam na moim fan page 
na Facebooku do czterech  dni od zakończenia konkursu. Osoba która wygra  ma 4 dni na to aby wysłać mi informację na mojego maila ( andziamaluje@gmail.com) z danymi do wysyłki, jeśli zwycięzca się nie zgłosi wybiorę kolejną osobę.


Wzór zgłoszenia :
1. Obserwuję jako :
2. Fanpage polubiłam jako : (Imię oraz dwie pierwsze litery nazwiska)
3.Udostępniłam jako : (jeśli nie udostępniłaś pomiń ten punkt :) )
4.Na Instagramie obserwuję jako : (jeśli nie masz Instagrama, lub po prostu nie obserwujesz mojego profilu,
 tak jak powyżej pomiń punkt )
5.Odpowiedź na pytanie konkursowe :
6. Wybieram paletkę...

Wygra najbardziej kreatywna odpowiedź. Do dzieła !

Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)