poniedziałek, 12 czerwca 2017

Kwiecisty manicure | Neonail Aquarelle, Semilac Semibeats


Sesja prawie zakończona, jeszcze tylko dwa egzaminy i chwila odpoczynku, natomiast dzisiaj mam dla Was propozycję manicure który nosiłam już jakiś czas temu. Jeśli jesteście ciekawe jak osiągnęłam efekt rozmytych kwiatów zapraszam dalej !



Do stylizacji użyłam nowej bazy od Neonail, która przeznaczona  jest do stylizacji typu sharm effect, ja w swoim manicure posłużyłam się samą bazą Clear zaaplikowana na biały lakier hybrydowy, na na tą własnie mokrą bazę nałożyłam cienkim pędzelkiem lakier Semilac 517, tworząc zarys płatków kwiatów. Jakie świetnie się rozmył, powstałe płatki zaakcentowałam białym lakierem tak aby je uwydatnić.



Identyczne zdobienie wykonałam na paznokciach swojej mamy. (ten uroczy kociak to moja Maja <3 )



Byłam niezmiernie ciekawa czy zwykły lakier hybrydowy - nie ten specjalnie dedykowany metodzie Aquarelle rozmyje się tak samo dobrze jak ten polecany. Rozmył się, z czego jestem bardzo zadowolona, bo spokojnie mogę używać już te lakiery które mam w swojej kolekcji, wystarcza sama baza.



Dajcie koniecznie znać czy moja propozycja manicure przypadła Wam do gustu .
Pozdrawiam, Ania !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)