niedziela, 4 czerwca 2017

K'Lips - Lovely | Sweety


Matowe pomadki znajdziemy już chyba w ofercie każdej firmy kosmetycznej, to właśnie matowe wykończenie jest najbardziej pożądane przez wiele z Nas. Dzisiaj przybliżę Wam mojego ulubieńca ostatnich tygodni mianowicie matową pomadkę w płynie K'Lips od Lovely w pięknym różowym kolorze o nazwie Sweety, zapraszam dalej !



W opakowaniu znajdziemy konturówkę oraz pomadkę,chyba nie muszę podpowiadać jaką firmą inspirował się producent tworząc to cudeńko. Opakowanie przyciąga uwagę i to ono skusiło mnie do zakupu. Nie należy zapominać również o atrakcyjnej cenie ok 25zł za pomadkę + konturówkę .



Kolor jaki wybrałam to dzienny lekko przybrudzony ciepły róż ( który absolutnie nie daje wrażenia żółtych zębów! ). Kolor genialnie sprawdzi się u blondynek, obecnie nosze go niemal codziennie. 


Formuła pomadki jest genialna, błyszczykowy aplikator gładko sunie po ustach, pigmentacja jest bardzo dobra. Produkt zastyga na ustach, nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie klei się jest niewyczuwalny co bardzo mi się podoba. trwałość oceniłabym na dobrą, przy poprawkach w ciągu dnia bez problemu możemy dołożyć pomadkę w powstałe ewentualne luki.




Obecnie jest to mój numer jeden jeśli chodzi o tę półkę cenową.

Dajcie znać czy miałyście oraz czy lubicie.
Pozdrawiam, Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)