wtorek, 23 maja 2017

Jak wybielić zęby w domu ? | Paski wybielające Crest Whitestrips Supreme Profesional

Idealnie białe żeby to marzenie chyba każdej z Nas, na przeciw naszym oczekiwaniom wychodzi firma Crest oraz paski wybielające. Jeśli jesteście ciekawe czy warto oraz jaki jest efekt takiego wybielania zapraszam dalej  !


Paski które ja wybrałam to Crest Supreme Professional, do wyboru jest opakowanie zawierające 14 szt pasków ( na 7 użyć), oraz 28 szt pasków ( na 14 użyć),  w cenach kolejno - 114,98zł, 218,98zł.

Jak używać ? 

Od producenta : Paski najlepiej używać 1 raz dziennie (rano lub wieczorem). Przed użyciem pasków nie należy myć zębów.Saszetka zawiera dwa paski: na górny łuk zębowy i na dolny łuk zębowy .Paski nakładamy stroną z żelem na przód zębów, należy zrównać je z linią dziąseł i lekko przycisnąć.Po pół godzinie zdejmujemy paski, wypłukujemy pozostałości żelu. By uniknąć podrażnienia szkliwa nie myjemy zębów po ściągnięciu pasków.

Uwaga: Pasków nie powinny stosować kobiety w ciąży i dzieci poniżej 18 roku życia.


Na początku obawiałam się czy poradzę sobie z aplikacją, na szczęście moje obawy były zbędne, nakładanie pasków jest bardzo proste, samo noszenie w żaden sposób nie sprawia dyskomfortu, jest to czas w którym możemy na spokojnie poczytać książkę, pouczyć się lub nadrobić zaległości na Youtube.

Paski są powleczone żelem, są bardzo elastyczne  dlatego ważne jest przy odklejaniu ich z folii by ich niechcący nie przerwać.



Co do zjawiska nadwrażliwości, u mnie na szczęście nie wystąpiło, po 6 użyciu pod koniec określonego czasu noszenia odczuwałam bardzo delikatne mrowienie które szybko znikało i nie było w żaden sposób bolesne. Bardzo komfortowe jest również to że możemy wybielić nasze zęby bez wychodzenia z domu.

Najważniejsze czyli efekt, muszę stwierdzić że widzę sporą różnicę, moje zęby z natury są dość białe, jednak denerwowały mnie lekko żółtawe plamki ( spowodowane najpewniej dużą ilością wypitej herbaty, oraz kawy), dziś  po plamkach nie ma śladu. Zęby stały się jaśniejsze, od czasu ukończenia wybielania minęło już trochę czasu a zęby są nadal białe.
Możecie zaobserwować efekt przed i po, starałam się aby zdjęcie zostało wykonane w takim samym oświetleniu, celowo nie nakładałam pomadki na usta, by nie przekłamać efektu. Pokazuję tylko górne zęby ponieważ rosnąca ósemka na dole skutecznie pokrzyżowała mi plany z wybieleniem dołu.



Na rynku, szczególnie na naszym Allegro pojawiło się wiele podróbek oryginalnych pasków, więc jeśli zdecydowałyście się na zakup warto wybrać sprawdzone źródło - oficjalną stronę.

Ja z efektu jestem bardzo zadowolona, dajcie znać czy miałyście już styczność z takimi paskami oraz jaki efekt był u Was.

Na hasło : SWIATWIZAZU , dostaniecie rabat w wysokości -5%.

www.Paski-Crest.pl

Pozdrawiam, Ania

1 komentarz:

  1. Oczywiście, warto! Piękny uśmiech to nie tylko kwestia estetyki, ale także pewności siebie i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)