czwartek, 4 maja 2017

Różowe monochromy | Semilac, Neonail


Róże to decydowanie"moje" kolory  jeśli chodzi o paznokcie, szczególnie wiosną oraz latem sięgam po nie bardzo często. Lubię również poszaleć z neonowymi pastelami, które bardzo ożywiają cały manicure. Jeśli jesteście ciekawe jakich kolorów użyłam do wykonania stylizacji zapraszam dalej !


Myślę że moja propozycja manicure świetnie sprawdzi się również latem, do opalonych dłoni.



Od palca wskazującego

Neonail Lotus Flower - 4806-1
- piękna rozbielona różo - brzoskwinia,  typowy neonowy pastel, jest bardzo podobny do Sleeping Beuty od Semilac

Neonail Copacabana -4803-1 - kolor na pograniczu różu i brzoskwini (zdecydowanie wybija się róż), również neonowy pastel, nieco bardziej wyrazisty

Semilac Neon Raspberry - 042 - żywy soczysty neonowy róż, idealny dla różoholiczek

Semilac Ruby Charm 121 -
mój ulubiony kolor z pośród wszystkich, piękna nasycona fuksja
na kciuku również Ruby Charm



Dajcie koniecznie znać czy moja propozycja manicure przypadła Wam do gustu
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)