piątek, 28 kwietnia 2017

Rzeszowskie spotkanie bloggerek | 08.04.2017


Jakiś czas temu miałam okazję uczestniczyć w bardzo przyjemnym wydarzeniu - mianowicie spotkaniu bloggerek, było to moje drugie tego typu spotkanie. Całe wydarzenie odbyło się w bardzo klimatycznym miejscu, mianowicie Muffinkarni przy ul.Grunwaldzkiej - jeśli jesteście z Rzeszowa lub okolic polecam się tam wybrać. Jeśli jesteście ciekawe jak minęło spotkanie zapraszam dalej!





Już na samym wstępnie zostałam bardzo miło zaskoczona, organizatorki Sylwia oraz Gabrysia zadbały o każdy szczegół, na stoliku na każdą z nas czekał prezent a do prezentu przywiązany balonik wypełniony helem - tutaj bardzo dziękujemy p.Krystynie i firmie Dino zabawki.






W spotkaniu uczestniczyło nas dziesięć, kilka dziewczyn znałam już wcześniej, resztę poznałam na spotkaniu z czego się bardzo cieszę.
Co do samego miejsca jest ono bardzo przytulne oraz klimatyczne.



Dziewczyny postarały się również o upominki, które były miłym  akcentem całego spotkania.



Każda z nas otrzymała  szczotkę Michel Mercier, suchy szampon, piankę do ciała od firmy Plumi & Co, oraz cienie i pomadkę dobrane pod znak zodiaku od Revolution.



Całe spotkanie minęło na typowo babskich pogaduszkach a ponad trzy godziny które tam spędziłam minęły bardzo szybko. Dziewczyny pokusiły się również o pamiątkowe zdjęcia z balonikami, na które wtedy się nie zdecydowałam - teraz żałuję :)



 Mam nadzieje że niebawem się spotkamy, dajcie znać czy uczestniczyłyście już kiedyś w tego typu spotkaniu.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)