wtorek, 18 lipca 2017

Jak narysować kiwi na paznokciach ? | Kiwi krok po koku


Owoce na paznokciach to jeden z niewątpliwych hitów tego lata. Dzisiaj przygotowałam dla Was szybki post z soczystym kiwi w roli głównej, pokaże Wam jak w bardzo prosty sposób krok po kroku wykonać właśnie takie kiwi. Zapraszam dalej !



Moje kiwi jest bardzo soczyste, jeśli jednak wolicie bardziej "realny" efekt możecie spokojnie użyć bardziej brudnych, zgaszonych odcieni zieleni do stylizacji.  

Na samym początku maluję wzornik jedną warstwą białej hybrydy.


Następny krok to pomalowanie zgaszoną zielenią wzornika tak by zostawić białe niezamalowane półkole z bocznej strony.


Wzornik pokrywam neonową zółto zielenią wyjeżdżać lekko na białe półkole.



Biała hybrydą maluje refleksy wychodzące z białej części.



Kluczowy element - pestki namalowane czarną hybrydą, ich największe dozuje  przy granicy koloru białego z zielonym.Staram się by były nieregularne - będzie wyglądać to realistycznej.



Całość pokrywam topem. Krople malują za pomocą topu typu no wipe, sondą robię kropki utwardzam, poprawiam tak aby uzyskać wypukły efekt.  (kolorystyka tego zdj oddaje najwiarygodniej kolory jakich użyłam)


Zdobienie jest bardzo proste,myślę że każda z Was sobie z nim spokojnie poradzi.


Dajcie znać czy takie zdobienie step by step przypadło Wam do gustu i co chciałybyście żebym namalowała dla Was następnym razem ?

Pozdrawiam,Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)