środa, 26 lipca 2017

Matowy puder brązujący | Milky Chocolate Lovely


Motyw czekolady staje się coraz bardziej modny w przemyśle kosmetycznym. Kosmetyki kolorowe, pielęgnacyjne - pachnące nią lub z jej dodatkiem to standard. Gdy skończył się mój ulubiony bronzer od W7 pobiegłam do Rossmanna by znaleźć coś na szybko, mój wzrok przykuło urocze kartonikowe opakowane do złudzenia przypominające kosmetyki Too Facet, lub The Balm mieszczące  w sobie puder brązujący stylizowany własnie na czekoladę. Kolor jaki wybrałam to Medium. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o tym produkcie zapraszam dalej !


Opakowanie zawiera 10g prasowanego produktu, koszt to około 24zł. Po otwarciu uroczego kartoniku odczuwalny jest piękny czekoladowy zapach, nie jest tak chemiczny jak w czekoladowych paletach od MUR. Kolor na pierwszy rzut oka wydaje się być zbyt pomarańczowy lecz na skórze wygląda neutralnie i bardzo jestem zadowolona z efektu jaki daje. Skóra nim wykonturowana wygląda świeżo i naturalnie.



Gdy nakładałam go po raz pierwszy bałam się że moja skóra nie polubi się  z nim i zareaguje wysypem, ku mojemu zdziwieniu używam go od dobrych dwóch miesięcy i nie wysypało mnie w ogóle.  Produkt jest bardzo trwały nałożony o 8 rano spokojnie wytrzymuje do późnych godzin wieczornych, nie zmienia koloru, świetnie się rozprowadza. 


 Osobiście jestem zachwycona i na pewno nie będzie to moje ostatnie opakowanie, Lovely zdecydowanie bije na głowę W7.

Dajcie znać czy miałyście oraz jak sprawdził się u Was.
Pozdrawiam, Ania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)