niedziela, 6 sierpnia 2017

Palmy na paznokciach | Summer Nails Indigo


Zdobienia z palmami w roli głównej  królują niemal w każde wakacje, mi osobiście ten motyw również skradł serce. Palmy namalowałam na tle ombre imitującym zachód słońca. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć oraz dowiedzieć się jakich produktów użyłam zapraszam dalej !



Na paznokciach główną rolę odgrywa róż ( jakby inaczej :D ) Lady Lion od Indigo, to piękny neon,  który świetnie będzie wyglądać do każdej karnacji.




Ombre wykonałam ( na jednej utwardzonej warstwie białej hybrydy )  kolorami Magnifique - Call Me a Unicorn - Lady Lion - My Summer Malons - Chiquita Banana. Do zrobienia idealnego przejścia między kolorami użyłam gąbeczki do ombre. 



Palmy narysowałam czarną hybrydą.



Zdobienie świetnie prezentuje się również na krótkich paznokciach mojej mamy, wygląda ciekawie i zwraca na siebie uwagę.





Dajcie znać czy moja propozycja wakacyjnego manicure przypada Wam do gustu.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)