środa, 6 września 2017

Shine Star - lakiery hybrydowe | Przegląd kolorów


Jakiś czas temu w moje ręce trafiła paczka od firmy Shine Star. Jako maniaczka hybryd nie mogłam przejść obojętnie obok tej firmy, i dzisiaj zaprezentuje Wam trzy kolorki które wpadły w moje ręce.
Jeśli jesteście ciekawe zapraszam dalej !



Samo opakowanie lakierów jest bardzo minimalistyczne, czyli to co lubię - czysta klasyka. Pojemność to 10ml a cena 25,99. W ofercie znajdziemy wiele kolorów, więc spokojnie każda z Nas znajdzie coś dla siebie.
Konsystencja hybryd jest lekko żelowa, krycie bardzo dobre>


Kolor 062 - Piękna malinowa fuksja, idealna na nachodzący sezon. Kolor od razu skradł moje serce, jest wyrazisty lecz nienachalny, więc zarazem elegancki.



Kolor 086 - kolor którego ciekawa była chyba najbardziej,  bardzo modny w tym sezonie szary z widocznymi wrzosowo brązowymi tonami.





Kolor 023 - coś na wspomnienie lata, czyli błękit. Dość mocno rozbielony genialnie wygląda do opalenizny.



Lakier mam na swoich paznokciach tydzień i jak na razie wszytko zapowiada się na duży plus a Top No Wipe bosko błyszczy. Po bardziej wnikliwych testach na pewno wrócę z oceną trwałości oraz propozycją manicure :)

Dajcie znać który kolor przypadł Wam do gustu i czy miałyście kiedyś lakiery z tej firmy.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)