wtorek, 7 listopada 2017

Luxury Cashmiere | Satynowa pomadka Hean


Jak pewnie większość z Was osobiście jestem ogromną zwolenniczką matowych ust. Niestety bardzo często matowe pomadki maja tendencję do wysuszania. Firma Hean ma dla nas coś po między klasycznym wykończeniem a matem - satynę. Nie ukrywam że byłam bardzo ciekawa tego produktu, kupujemy też "oczami" a opakowanie pomadki Luxury Cashmiere bardzo ale to bardzo skłania do zakupu. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii zapraszam dalej!



Opakowanie o którym wspomniałam już wcześniej wygląda bardzo luksusowo i "drogo". Dodatkowym atutem jest zamknięcie wyposażone w magnes - bardzo fajny gadżet.




Kolor jaki posiadam to Caramel chociaż w moim odczuciu to taki ciepły odcień czekolady mlecznej.
Jest to odcień który może w niekorzystny sposób podkreślać kolor zębów. Na pewno nie będzie w tym kolorze dobrze każdej z Nas.  Ja przeznaczam go sobie raczej na wieczorne wyjścia.





Konsystencja jest nieco woskowa, lecz jest bardzo przyjemna w aplikacji. Krycie uzyskujemy już za jednym pociągnięciem. Trwałość czyli to co za pewnie ciekawi Was najbardziej a co producent podkreśla jako atut  - niestety nie jest różowo, pomadka trwałością nie powala, odbija się na kubkach, do precyzyjnego makijażu niezbędna jest konturówka. Samo wykończenie jest bardzo ładne lecz trwałość mogłaby być zdecydowanie większa.  Komfort noszenia pomadki jes świetny zauważalne jest też uczucie nawilżenia ust.

Cena ok 19zł
Mintishop
Dajcie znać jeśli macie co sądzicie.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)