niedziela, 19 listopada 2017

Paleta bronzerów | Kobo Professional Face Palette


Nowa kolekcja kosmetyków Kobo odbiła się ogromnym echem w Internetach, słyszała już chyba o niej każda kosmetykomaniaczka. Ja oczywiście również nie mogłam przejść obojętnie, co prawda na mojej liście zakupów są jeszcze metaliczne prasowane cienie ale po kolei. W tym wpisie skupię się na palecie prasowanych pudrów do konturowania. Jeśli jesteście ciekawe czy warto zainwestować w tą paletę zapraszam dalej !


W tekturowej palecie zamykanej na magnes znajdziemy aż cztery pudry. Paleta jest bardzo poręczna a swoją szatą graficzną cieszy oko.



Pigmentacja bronzerów jest bardzo dobra, konsystencja aksamitna, mimo mocnego pigmentu produkt nie zostawia smug, plam, bardzo dobrze się rozciera. Raz złapałam się na tym że nie przypudrowałam  w pośpiechu zbyt dobrze twarzy (czytaj - bardzo niedokładnie) , szybkim ruchem nałożyłam bronzer i o dziwo zero plam! Trwałość pudrów jest genialna, gdy siedzę często podpieram się ręką o policzek i większość bronzerów nie zdawała tu egzaminu ten daje radę. Utrzymuje się świetnie zarówno na pudrze ryżowym, jak i rozświetlającym.



Ogromnym plusem palety jest fakt że każdy z bronzer jest wyjmowany i gdy któryś z kolorów się skończy możemy dokupić właśnie ten konkretny. Kolory jakie znajdziemy są zachowane w większości w ciepłej tonacji. Pierwszy z nich nr 12 jest dość jasny i chłodny aczkolwiek widoczny, świetnie sprawdzi się u osób z jasną karnacją. Numer 13 również dość jasny natomiast cieplejszy. Numery 14 (cieplejszy) oraz 15 (chłodniejszy) są typowymi bronzerami o ciepłej tonacji (zdecydowanie mniej cieplejszej niż na zdjęciu- niestety aparat nie chciał oddać rzeczywistego koloru).





Mniej przyjemna część - minusy a niestety znalazłam dwa. Opakowanie zabezpieczone jest tasiemką, którą po zakupie należy odkleić tak aby dostać się do bronzerów. Niestety odklejenie tasiemki skutkuje śladem na opakowaniu w postaci nieestetycznego "placka'. Drugi minus to brak jednego chłodniejszego odcienia. takiego typowego do zaznaczenia konturu - zawarte kolory w palecie świetnie współgrają z kolorem mojej cery lecz myślę że dla części z Was mogą być za ciepłe.

Na zakończenie cena, ok 55zł, myślę że bardzo atrakcyjna patrząc na to że dostajemy 4 sporej wielkości i świetnej jakości bronzery.

Dajcie znać czy macie jakieś nowości z linii Kobo Professional i jak sprawdzają się u Was.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)