poniedziałek, 29 stycznia 2018

Najlepszy i najtrwalszy drogeryjny podkład? | Eveline Liquid Control HD

Słynny podkład Catrice, następnie Hean a teraz Eveline o którym dzisiaj będzie mowa. Skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam go zakupić i sama przetestować. Używam go już od dłuższego czasu,więc wyrobiłam sobie na jego temat już zdanie. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się u mnie zapraszam dalej !



Moda na podkłady z aplikatorem  w formie pipety nadal trwa. Jest wiele  zarówno zwolenniczek tego typu  opakowania jak i przeciwniczek mi osobiście nie przeszkadza, ten podkład jet na tyle płynny, że myślę iż opakowanie klasyczne z pompką  nie zdałoby tu egzaminu.Samo opakowanie jest solidne szklane i bardzo ładnie się prezentuje. Odcień jaki wybrałam to 15, jest to dość jasny kolor z wyraźnym żółtym pigmentem.



Podkład tak jak już wspomniałam ma konsystencję płynną,lekką. Jako osoba u której często zmiana kosmetyków skutkuje wysypką, podchodziłam do tego  produktu mocno sceptycznie. Z jednej strony bardzo chciałam go wypróbować a z drugiej obawiałam się skutków. Gdy skończył się mój ulubiony Bourjois Healthy Mix, a w szufladzie z jaśniejszych podkładów został tylko ten z Eveline, postanowiłam że to własnie będzie jego dzień.



Już przy pierwszym użyciu zaskoczyło mnie świetne krycie przy bardzo lekkiej formuje, twarz wyglądała bardzo naturalnie, pory skóry zostały wygładzone. Pozytywnie nastawiona pierwszym wrażeniem w ciągu dnia zupełnie o nim zapomniałam. Wieczorem po całym intensywnym dniu gdy spojrzałam w lustro byłam w szoku. Podkład pomijając delikatne wytarcie się w okolicach nosa (katar) wyglądał niemal idealnie. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak trwałym a przy tym naturalnie wyglądającym podkładem.



Dajcie koniecznie znać czy już go używałyście oraz jak się sprawdził.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)