piątek, 2 marca 2018

Najpiękniejszy różowy lakier hybrydowy | Modena Dreams


Tak jak w tytule dzisiaj mam dla Was post poświęcony najpiękniejszemu różowemu lakierowi hybrydowemu jaki posiadam w swojej kolekcji. Jeśli jesteście ze mną tutaj od dłuższego czasu to wiecie, że róż to kolor po który sięgam najczęściej i najchętniej przy zmianie manicure. Jeśli tak jak ja jesteście zwolenniczkami tego jakże uroczego koloru, to zapraszam dalej !


Firma Modena Nails, znana była mi do tej pory tylko i wyłącznie z żeli, które swoją drogą są świetnej jakości. Robiąc w ostatnim czasie zakupy, postanowiłam zamówić kilka lakierów hybrydowych na próbę. I tak w moje ręce trafił róż z nutka fioletu o pięknej nazwie Dreams, która oddaje go w 100%.



Lakier jest tak niepowtarzalny i unikatowy, że gdy tylko zrobiłam nim swój manicure dostawałam mnóstwo pytań co to za kolor. Dreams jest niestety bardzo ciężki do sfotografowania, w każdym świetle będzie wyglądał inaczej od fioletu, po magentę aż po intensywny cukierkowy, chłodny róż. 



Niepowtarzalnymi różami były dla mnie  Mardi Gras oraz Ruby Charm z firmy Semilac, i to je jako jedyne pozostawiłam sobie z tej firmy. Na szczęście udało mi się znaleźć godnego następce, który bije na głowę zarówno Mardi Gras jak i Ruby Charm.  Sama konsystencja lakiery Dreams jest kremowo żelowa, krycie to dwie warstwy.



Serdeczny paznokieć ozdobiłam dodatkowo pyłkiem Pixel Effect od Indigo. Top który daje tą nieziemską taflę do SPN 700.



Dajcie koniecznie znać czy podoba się Wam mój manicure. Zapraszam Was również na swój Instagram.
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)