poniedziałek, 5 marca 2018

Juvia's Place Masquerade| Makijaż

Dzisiaj będzie coś czego już bardzo, bardzo dawno tutaj nie było a mianowicie makijaż. Ten blog powstał z zamysłem wrzucania właśnie makijaży, lecz brak odpowiedniego sprzętu - aparatu i oświetlenia  znacznie komplikowały mi sprawę. Bardzo długo rozmyślałam nad zakupem ringu oświetlającego, i gdy dostałam go na urodziny nie przestaje malować, bo wiem że będę mogła uwiecznić efekty swojej pracy co dodatkowo motywuje :) Paleta którą wykonałam makijaż to Masquerade od Juvia's Place. Jest ona tak bardzo inspirująca, że nie mogłam się powstrzymać i stworzyłam coś bardzo kolorowego. Nie jest to makijaż na co dzień, aczkolwiek myślę, że przypadnie Wam do gustu. Po więcej zdjęć zapraszam dalej ! 


Recenzja palety oczywiście się pojawi, muszę ją jeszcze trochę poużywać tak aby wyrobić sobie na jej temat zdanie. Jeśli chodzi o makijaż oczu postawiłam tutaj na cut crease. Nie będę ukrywać samo wykonanie makijażu pochłonęło trochę czasu. Cut crease wymaga precyzji a moje opadające powieki nie ułatwiały zadania. Ostrą krawędź przy zewnętrznym kąciku uzyskałam za pomocą taśmy. 



Oprócz palety Masquarade do makijażu oczu użyłam również czarnego cienia marki Affect, środek powieki ruchomej rozświetliłam dodatkowo pigmentem Kobo  Ruby With Blue Sparks. Sztuczne rzęsy pochodzą z firmy Donegal, niestety nie mogłam znaleźć modelu na opakowaniu, ale jet to klasyczne kocie oko.


Na ustach wylądowała płynna pomadka nr 3 od Golden Rose.








Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam, Ania.

1 komentarz:

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)