niedziela, 10 grudnia 2017

Jak w łatwy sposób narysować świątecznego misia na paznokciach | Krok po kroku

Magiczny czas zbliża się wielkimi krokami a dzisiaj  mam coś dla hybrydomaniaczek, mianowicie pokaże Wam jak w prosty sposób wykonać na swoich paznokciach uroczego świątecznego misia. Jeśli jesteście ciekawe jak wykonałam zdobienie i jakich produktów użyłam zapraszam dalej.




1. Jeśli stylizację wykonujecie na naturalnych paznokciach niezbędne jest nałożenie bazy, tutaj na wzorniku mogę przejść od razu do koloru. Jako tło posłużyły mi dwie warstwy koloru Natural od Indigo.

2. Cienkim pędzelkiem oraz żelem Arte Brillante w kolorze Black Poison szkicuje kontury misia, nie musza być ona super precyzyjne, ponieważ będziemy je później  wypełniać kolorem.

3.Głowę, uszcho oraz łapki misia pokrywam szarym kolorem ja użyłam szarości od Victorii Vynn - Silvery Cement.


4.Czapkę maluję na czerwono, wybrałam piękną czerwień z mieniącymi się drobinkami również od Victorii Vyn - Red Obsessed.Na samym dole tworzę zaspę śniegu tutaj używam zwykłej białej hybrydy Mr White Indigo.


5.Wracam do czarnego żelu, poprawiam nim kontury delikatnie je cieniując, sondą maluję oczka. Tworzę zarysy pyszczka oraz dodaję charakterystyczny szew na środku głowy misia. Futrzaną obwódkę czapeczki tworzę białą hybrydą, precyzyjnym pędzelkiem rysuję niteczki, to sprawi że futerko będzie wyglądało puchato, tak samo postępuję z pomponem od czapeczki.

6. Pyszczek maluję na biało, na środku rysuję nosek, wypełniam go błękitną hybrydą Polar Sky od Victorii Vyn. Futerko oraz zaspę delikatnie pokrywam srebrnym lakierem brokatowym a sondą maluję małe kropeczki imitujące śnieg. Całość pokrywam topem.


 Dajcie znać czy miś przypadł Wam do gustu oraz czy spróbujecie go odtworzyć.
Pozdrawiam, Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)