wtorek, 29 kwietnia 2014

Co warto kupić w Naturze i Rossmanie, podczas promocjii + dużo zdjęć.

Hej!
Jak już wszyscy wiedzą Natura i Rossmann rozpieszczają nas wielkimi promocjami. Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje zdobycze. Myślę że jeszcze przez ten czas promocji kupie parę rzeczy, ale dotychczasowe nowości chciałam Wam pokazać dzisiaj, bo być może coś się Wam spodoba i będziecie miały możliwość kupić to w promocyjnej cenie .



Ok na samym poczatku udałyśmy sie z mamą do Rossmanna, ponieważ jak już powszechnie wiadomo panuje w tym tygodniu promocja -49% na kosmetyki do makijażu oczu. W Rossmanie kupiłam dwa pewniaki i jedną nowość o której słyszałam wiele dobrego, mianowicie:

1.Mój ulubiony tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic, który kosztował uwaga 6,61 !
 (cena regularna: 13,49) na rzęsach prezentuję się TAK

   


2. Eyeliner Wibo, również mój ulubieniec kosztował 3,48 (cena regularna: 7,39)


3. Nowość tusz Lovely, curling Pump Up, kosztował 4,58! (cena regularna 8,99)

 Oraz jak prezentuje się na rzęsach po około 10 godzinach , recenzja na pewno się pojawi , mi osobiście bardzo przypadł do gustu a  za tak niską cenę warto wypróbować :)

Natura, w drogerii Natura do końca tygodnia mamy promocję -40% na wszystkie kosmetyki kolorówkowe. Niestety nie moge znaleźć paragonu z Natury więc podam Wam  przybliżone ceny.

1. Korektor wielofunkcyjny Catrice Camoulage Cream, kolor 020 light beige. Dzisiaj użyłam go po raz pierwszy i coś czuje, że pojawi się w moich ulubieńcach :) Kosztował około 8zł



A tak prezentuje się nie roztarty na skórze


2. Początkowo chciałam kupić bazę z Essence, lecz nie było jej w mojej Naturze i wybór padł na tą. Catrice Prime and Fine baza pod cienie. Kosztowała około 10,50 zł. Pierwsze wrażenie pozytywne.





3.Cienie Essence
  • cień Essence eyeshadow 68 strawberry ice cream kosztował około 4,20zł, kolor cudny bardzo polecam

 w rzeczywistości jest bardziej nasycony oraz bardziej wpada w róż
  •  Essence 3D eyeshadow 12 irresistible emeralds,wypatrzyła go moja mama i to był strzał w dziesiątkę! (kosztował ok. 7,20)



 

  • Essence metal glam eyeshadow 03 frosted apple, kolor idealnie pasuje do 68 strawberry ice cream (kosztował ok. 6,60)

 




z serii metal glam posiadam też cień 06 miss tangerine, który jest też godny uwagi

Mam też kilka nowości włosowych , ale nie będę ich pokazywać , ponieważ zrobię recenzję na ich temat, po dłuższym stosowaniu.

Mam nadzieję że coś się Wam spodobało i skorzystacie z okazji.
Koniecznie dacie mi znać co Wy kupiłyście na promocjach i co polecacie.
Pozdrawiam, Ania
Facebook: TUTAJ

2 komentarze:

  1. Polecam również ten tusz z MS jest rewaluacyjny, ma przede wszystkim bardzo fajna szczoteczkę oraz super wygląda na rzęsach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. PS polecam wyłączyć weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)