środa, 9 kwietnia 2014

Kosmetyki BELL , zakupy , włosy .

Witam !
Już od ponad roku w Biedronce możemy kupić kosmetyki polskiej firmy LADYCODE od BELL ,ostatnio szafa BELL  w Biedronce znacząco się wzbogaciła więc pomyślałam ze dam Wam cynk i będziecie mogły skorzystać z okazji.
Osobiście jestem fanką firmy BELL , kosmetyki które produkują to zazwyczaj perełki w swojej kolekcji mam ich sporo a dzisiaj kolekcja wzbogaciła się o dwa produkty. :) Czaję się jeszcze na podkład DD który jej podobno całkiem fajny , swego czasu miałam LONGLASTING i byłam mega zadowolona.


W końcu znalazłam idealny komin na wiosnę :)





Lakier do paznokci , mam już z tej serii miętowy i jestem bardzo zadowolona, więc postanowiłam kupić ten śliczny róż. :) cena: 5,99


 



Puder brązujący , to już moje drugie opakowanie , kolor dla mnie jest idealny , niedługo pojawi się recenzja. cena :11,99






A teraz z innej beczki :


Mój ulubiony peeling do mycia twarzy i ciała . U mnie spełniają się wszystkie obietnice producenta , a wiemy że rzadko to się zdarza. cena:4,5







BONUS
Znalazłam sposób na okiełznanie mojego skrętu :) jest to skręt uzyskany dzięki ,,fryzurze do spania'' , którą jeśli będziecie ciekawe  niebawem pokaże.  Jestem bardzo zadowolona , włoski się nie puszą i są zdyscyplinowanie a skręt zawsze wychodzi idealny :)





FACEBOOK TUTAJ
Pozdrawiam, Ania :)


5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio w Biedronce kupiłam korektor Bell. Lubię też lakiery Air Flow. I zdradzaj szybko patent na taki skręt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , mam ich całkiem sporo :) A patent na skręt zdradzę przez weekend. :)

      Usuń
  2. Peeling Joanna są dla mnie za słabe, ale używam ich od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem strasznie ciekawa tego sposobu na loczki:)
    krem DD z Ladycode Bell jest naprawdę super, a tego bronzera u siebie nie widziałam, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)