czwartek, 12 marca 2015

Efektowny makijaż dzienny w kolorach golden rose | Kobo, Inglot, Makeup Revolution.

Hejka :) Dzisiaj mam dla Was makijaż, który idealnie będzie nadawał się dla posiadaczek opadających powiek, nie oznacza to że u posiadaczek o innej budowie oka będzie wyglądał źle. Wręcz przeciwnie, makijaż ma na celu podkreślić, powiększyć oraz otworzyć oko. Do wykonania makijażu użyłam bardzo wyjątkowych oraz ogyginalnych kolorów cieni.


Na samym początku nakładam bazę, tym razem jest to baza od Deni Carte ( więcej o niej już w sobotę ). Załamanie powieki i opadającą ,,poduszeczkę'' zaznaczam ostatnim ciemno brązowym cieniem z paletki Iconic 3 od Makeup Revolution. Bardzo dokładnie rozcieram ten cień, pamiętając o tym aby największa koncentracja koloru była zewnętrznym kąciku.



Na ruchomą powiekę ( do połowy z największą koncentracją przy zewnętrznym kąciku ) nakładam piękny duochrom od Kobo o nazwie Golden Rose i numerku 205.





Resztę powieki ruchomej zaznaczam pięknym brzoskwiniowo złotym cieniem Inglot 407. Wewnętrzny kącik zaznaczam natomiast złotym cieniem Inglot 108. Nakładając cienie, pamiętam aby zacierać granice pomiędzy nimi.




Rysuję czarną kreskę eyelinerem, brązem którym zaznaczałam załamanie przeciągam też dolną powiekę przy zewnętrznym kąciku,  tuszuję rzęsy i gotowe !



Na zamkniętym oku możecie dokładnie zobaczyć jak prezentuje się makijaż.



Całość:( podkład Cenia, brnzer W7 Hononlulu, kredka do brwi Catrice 20, szminka Rimmel Kate Moss 16)



Tutorial:



 Mam dla Was reż bon rabatowy 10% na zkakupy w sklepie http://www.bornprettystore.com/
KOD: ANNT10.



Dajcie znać co myślicie o tym makijażu.
Pozdrawiam Ania  :)
 Facebook
Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)