poniedziałek, 9 marca 2015

Eyeliner w kałamarzu, kępki rzęs Deni Carte | Recenzja .

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję eyelinera w kałamarzu , który dostałam do testowania od firmy Deni Carte. Wspomnę też o kępkach, które w swojej ofercie posiada ta firma, i które mam przyjemność również testować.




Eyeliner 

Dane techniczne:
Eyeliner tak jak wspomniałam wyżej jest w formie kałamarza, ma konsystencje płynną, opakowanie jest bardzo poręczne oraz wygodne. Cena to 17,90 i można go zakupić TUTAJ.



Od producenta:

Długotrwały eyeliner w formie kałamarza niezawodny w tworzeniu idealnej kreski na powiece. Profesjonalny, sprężysty aplikator umożliwia wykonanie bardzo cienkich kresek. Łatwy w użyciu nawet dla początkujących.  Innowacyjna formuła tuszu zapewnia jego głęboką czerń oraz bardzo dużą wydajność. Wystarczy jedna warstwa dla uzyskania perfekcyjnego makijażu. Tusz jest szybkoschnący, długotrwały, nie rozmazuje się i nie kruszy. Makijaż utrzymuje się do 12 godzin.

Moja opinia:
Eyeliner rzeczywiście jest bardzo długotrwały, moje opadające powieki są bardzo wybredne, niektóre eyelinery mają u mnie tendencję do kruszenia się w zewnętrznych kącikach, trwały kałamarz od Deni Carte utrzymuje się u mnie od narysowania kreski, po jej zmycie. Kolor jest piękny, idealna głęboka matowa czerń ( nie jest to tandetny płaski mat). Eyeliner rzeczywiście ekspresowo wysycha, nie rozmazuje się. Przy aplikacji mam wrażenie że zastyga na powiece. Jego krycie jest świetne. Czy będzie dobry dla osób początkujących ? Myślę że tak, lecz trzeba pamiętać właśnie o tym, iż produkt bardzo szybko wysycha i ewentualne poprawki trzeba wykonywać od razu.
Aplikator bardzo przypadł mi do gustu, nie rozwarstwia się, można nim zadziwiająco łatwo narysować precyzyjną kreskę. Na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie tego produktu. 






Sztuczne kępki rzęs model D SML.

Kępki przychodzą do nas zapakowane w folijkę z informacjami o produkcie oraz sposobem użycia. Dołączony jest też klej, który jest całkiem ok.



Dane techniczne :
Kępki kosztują 17,90 i można je zakupić TUTAJ. W opakowaniu znajduje się 60 kępek. 20 krótkich,  20 średniej długości, oraz 20 długich.

Od producenta:
Sztuczne rzęsy - kępki rzęs z klejem. Bardzo efektowne - podwójna objętość rzęs dzięki 24 rzęsom w każdej kępce. Trzy rozmiary w opakowaniu S, M oraz L (krótkie, średnie, długie) umożliwiają zastosowanie w każdej partii oprawy oka.Doczepiane rzęsy w kępkach polecane do makijażu ślubnego.

Moja opinia : 
Jakość kępek jest dobra, łatwo się je zakłada, bardzo ładnie wyglądają na oku. Są wygodne jeśli w ogóle można tak powiedzieć o kępkach rzęs :D. Mi najbardziej przypadła do gustu długość short oraz medium. Moim zdaniem kępki są bardzo ciekawym urozmaiceniem makijażu, nawet tego dziennego, wyglądają bardzo naturalnie. Osobiście bardziej preferuję z tego właśnie względu kępki rzęs niż całe sztuczne rzęsy.


Na lewym oku dokleiłam 4 kępki w zewnętrznym kąciku (3 short, 1 medium) aby uzyskać naturalny efekt kociego oka. Na prawym oku wytuszowałam tylko rzęsy. Na pewno niebawem  pojawi się makijaż z użyciem tych kępek, także będziecie mogły zobaczyć je ,, w akcji'' :)



Dajcie znać czy słyszałyście o tej firmie.

Pozdrawiam Ania  :)
 Facebook
Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)