sobota, 7 marca 2015

Makijaż wiosenny fiolet+turkus - tutorial.

Hejka :) Nie wiem jak u Was ale u mnie w końcu pokazało się słońce ! Co prawda dzisiaj miał być zupełnie inny makijaż ale pogoda nastraja tak pozytywnie, że postanowiłam zmalować coś typowo wiosennego. Makijaż jest banalnie prosty oraz szybki.



1.Na powiekę nakładam bazę Deni Carte, łuk brwiowy zmatawiam cielistym cieniem a załamanie zaznaczam cieniem Inglot 159.
2.Na całą powiekę ruchomą nakładam cień Deni Carte o numerku 297.
3.Wewnętrzny kącik zaznaczam cieniem Deni Carte o numerku 269, a załamanie przyciemniam cieniem o numerku 218 również od Deni Carte.
4.Linię wodną maluję kredką Avon Color Trend, dolną powiekę maluję cieniem Inglot 117.
5.Rysuję czarną kreskę eyelinerem.
6.Tuszuję rzęsy i gotowe ! :)


 Mam dla Was reż bon rabatowy 10% na zkakupy w sklepie http://www.bornprettystore.com/
KOD: ANNT10.


Pozdrawiam Ania  :)
 Facebook
Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)