czwartek, 5 marca 2015

Korektor L'OREAL True Match - recenzja&test.

Hejka :) Dzisiaj mam dla Was recenzję korektora  L'OREAL True Match, posiadam kolorek 2 Vanilla, jeśli jesteście ciekawe czy sprawdził się u mnie zapraszam do dalszej części posta :)

Korektor zakupiłam bardzo spontanicznie, bez zaglądania na Wizaz, oraz blogi, po prostu potrzebowałam produktu lekkiego ale dobrym kryciem.

Dane techniczne:
Opakowanie jest bardzo praktyczne oraz wygodne, pojemność to 5ml,  produkt zakupiłam na promocji w cenie około 16zł, regularna cena to około 30zł. Korektor posiada wygodny aplikator.




Od producenta:
Korektor z popularnej serii True Match. Dopasowuje się do koloru oraz struktury skóry. Dzięki zawartości Opti - Match świetnie wyrównuje kolor skóry, ukrywa niedoskonałości oraz cienie pod oczami. Nie wysusza. Beztłuszczowa formuła.
Produkowany jest w 9 odcieniach - po 3 odcienie dla każdego rodzaju skóry (ciepły, neutralny i chłodny).


Moja opinia
:
Kolor korektora jaki posiadam jest rewelacyjny, ma piękne żółte tony, jest stosunkowo jasny, więc myślę że bledzioszki z numeru 1 byłby bardzo zadowolone. Konsystencja jest bardzo przyjemna, bardzo ładnie stapia się z kolorem skóry. Używany pod oczy ( używam go na większe wyjścia, oraz gdy moje oczy są mocno podkrążone) sprawdza się bardzo dobrze. Korektor ma bardzo przyzwoite krycie, i jak na swoje krycie nie jest ciężki. Jego ogromnym plusem jest też trwałość, produkt oczywiście przypudrowany utrzymuję się aż do demakijażu. Moim zdaniem produkt lekko rozświetla.  Jeśli chodzi o używanie go na niedoskonałości, u mnie sprawdza się dobrze, ale nie wiem czy poradziłby sobie z większymi problemami. Dobrze kryje przebarwienia, lekkie niedoskonałości/pozostałości po niedoskonałościach.

Test:Aby jak najwiarygodniej pokazać jego stopień krycia postanowiłam pokazać efekt przed oraz po, pod oczami. ( Produkt jest nieprzypudrowany) 



 Mam dla Was reż bon rabatowy 10% na zkakupy w sklepie http://www.bornprettystore.com/
KOD: ANNT10.


 Dajcie znać czy miałyście kiedyś ten produkt, oraz co o nim sądzicie.
Pozdrawiam Ania  :)
Facebook
Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)