niedziela, 10 kwietnia 2016

Wiosenny makijaż krok po kroku | 2016

Hej !

Dzisiaj mam dla Was banalny w wykonaniu a bardzo efektowny makijaż. Ciekawe jak go wykonać ? Zapraszam dalej.





Makijaż oczu wykonany jest prawie w całości paletą Zoeva Cocoa Blend.

Na powiece standardowo mam już nałożoną bazę, tym razem jest to bardza Ingrid. Łuk brwiowy "matowię"  cieniem Bitter Star. Załamanie powieki zaznaczam cieniem Substitiute for Love.



Na całą powiekę ruchomą wtłaczam palcem cień Pure Ganache.




Zewnętrzny kącik przyciemniam cieniem Freshly Toasted, przeciągam nim również w załamaniu powieki.




Zewnętrzny kącik pogłębiam delikatnie cieniem Infusion. Wewnętrzny kącik natomiast zaznaczam cieniem Deni Carte 225




Rysuję kreskę czarnym eyelinerem, tuszuję rzęsy i gotowe !



I jeszcze raz efekt końcowy (na ustach mam pomadkę w kredce od Golden Rose nr 17, o której pisałam tutaj )



Dajcie znać czy makijaż przypadł Wam do gustu . Miłej niedzieli !
Pozdrawiam, Ania
Facebook 
Instagram



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania ! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, zawsze odwiedzam osoby zostawiające u mnie komentarz! ;)